Бензиновий компресор для дайвінгу Nardi Atlantic G 100
Переносний компактний компресор високого тиску Nardi Atlantic розроблений, щоб стиснути повітря для споживання його під водою або в задимлених і загазованих середовищах, у протипожежних рятувальних цілях.
Тиск максимальне (робочий) — 225 бар або 330 бар в залежності від моделі.
Продуктивність 100 л/хвилину з бензиновим двигуном фірми «SUBARU».
Переносний компактний компресор високого тиску Nardi Atlantic розроблений, щоб стиснути повітря для споживання його під водою або в задимлених і загазованих середовищах, у протипожежних рятувальних цілях.
Тиск максимальне (робочий) — 225 бар або 330 бар в залежності від моделі.
Продуктивність 100 л/хвилину з бензиновим двигуном фірми «SUBARU».
КОНСТРУКЦІЯ КОМПРЕСОРА NARDI ATLANTIC
Рама компресора високого тиску Nardi Atlantic виготовляється з алюмінієвої труби і покрита антикорозійним шаром фарби.
Основна колірна гамма поставки компресора — «червоний колір».
Блок компресора з двигуном кріпиться на аркуші нержавіючої сталі 3 мм і на демпферах гасіння коливань, прикріпленого до основної рами.
На рамі є чотири гумові опори гасять передачу коливань і шумів роботи компресора.
Фактично дана конструкція є передовою зниження вібрацій і робочого шуму.
Форма рами оптимальна для легкого і зручного перенесення компресора високого тиску Nardi Atlantic однією людиною.
Антикорозійний захист компресора високого тиску Nardi Atlantic
Оскільки компресори високого тиску Nardi Atlantic зазвичай використовуються на відкритому повітрі біля водойм на борту човнів або катерів, де вони схильні до високої навантаженні під час роботи, для збільшення їх працездатності та терміну експлуатації, основні деталі мають антикорозійний захист.
Блок компресора високого тиску Nardi Atlantic і його рама виготовлений з алюмінію.
Рама пофарбована декількома шарами антикорозійною фарбою.
Проміжні патрубки (охолоджувачі) зроблені з високоякісної легованої сталі.
Корпус фільтра сепаратора додатково анодовані алюмінієм в якості захисту від впливу морської води.
Двигун компресора високого тиску Nardi Atlantic G100
· ТЕХНІЧНІ ДАНІ ATLANTIK компресора G100 з двигуном внутрішнього згоряння.
Двигун «SUBARU» потужністю 4,2 кВт (7,0 HP), тип ЕХ 17.
· ТЕХНІЧНІ ДАНІ компресора ATLANTIK D100 c дизельним двигуном.
Двигун «LOMBARDINI» потужністю 3,6 кВт (5HP), ТИП 15 LD 235.
Передача вращения осуществляется ременной передачей.
Компрессор высокого давления Nardi Atlantic 100 это 4-х ступенчатый блок с 4 цилиндрами.
Цилиндр 1-ой ступени слева, 2-ая ступень справа, 3-ья и 4-ая ступень на верху по центру, если смотреть со стороны фильтра.
Данная схема расположения блоков ступеней компрессора является оптимальной для безопасной и надежной эксплуатации компрессора высокого давления Nardi Atlantic в тяжелых условиях.
По конструкции все вращающиеся – движущиеся детали компрессора уравновешены.
Данное решение способствует понижению отрицательных вибраций во время работы.
Картер, головки, поршня, шатуны изготовлены из алюминиевого сплава.
Гильзы блоков цилиндров изготовлены из чугуна.
Смазывание происходит механически, движением шатуна.
Шатун 2й ступени имеет металлическую часть (шпильку), захватывает масло во время вращения, и разбрызгивает его.
Поршневые кольца и маслосъемные кольца 1-ой, 2-ой ступени — стальные, кольца 3-ьей ступени сделаны из Тефлона для уменьшения трения и шума.
4 ступень — снабжена керамическими кольцами.
Таке рішення по застосуванню різного матеріалу забезпечує компресорів високого тиску Nardi Atlantic оптимальне досягнення зниження тертя і шуму.
Перепускні клапани всіх ступенів компресора є головною робочою частиною блоку циліндрів.
Клапани всмоктування і нагнітання розташовані в головках циліндрів.
При роботі компресора високого тиску Nardi Atlantic, клапанами управляється потік нагнітається повітря. На всмоктування, клапана всмоктування відкриваються і потік повітря потрапляє в циліндр
Основні | |
---|---|
Виробник | Nardi |
Країна виробник | Італія |
- Ціна: 130 000 ₴